Rambo-maraton förspel

Jag har bestämt mig för att börja se mer film. Jag har under de senaste åren köpt väldigt mycket billiga DVD-filmer (tre för 99 kr någon?), men av någon konstig anledning ser jag sällan på dem. Det är alltid andra aktiviteter som lockar mig, men nu har jag bestämt mig för att ändra på det.

Tänkte ta itu med Rambo-serien. Såg den fjärde filmen som endast heter "Rambo". Fick blodad tand och tänkte tillbaka på "First Blood" som jag sett en gång för väldigt länge sedan. Tror inte jag sett nummer två och tre, jag har inget minne av det i alla fall. Nu ska jag se allihop i kronologisk ordning och verkligen njuta av härlig vilkorslös action.

Så idag ska jag börja att se First Blood. Stay tuned om ni är intresserad av mina intryck av filmen.
Dessa intryck kommer inom kort här på bloggen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0