Bilddagboken.se = Misslyckande

Ja nu har bilddagboken genomgått en förändring för att göra allt snyggare, bättre, snabbare osv.
Tyvärr misslyckades de totalt och sidan är nu en katastrof. Medlemmar avslutar sina medlemsskap både för den fula designen och att bilddagbokens skapare fullstädigt skiter i att nästan alla föredrar den gamla designen. Även jag.

Så de måste verkligen göra något åt detta, den nuvarande desigenen är hemsk. Jag klagar varje sekund jag är inloggad, och de har gjort att mycket klumpigare. Märks att Lunarstorm.se har en sammakoppling då designen blev lite lik.

Så det blir lite av en bojkott för mig, tills de antingen lyssnar på sina medlemmar eller skaffar en vettig design. Helst båda två.

Någon annan om håller med mig om detta?

Kommentarer
Postat av: axling

Min dator klarar inte av sidan för den innehåller för mycket nya finesser.. haha
usch, nej sidan blev sämre.

2008-03-18 @ 17:30:32
URL: http://axling.blogg.se/
Postat av: Linus

Jag håller med dig till 100%
Det är inte roligt att vara inne på sidan längre.
Jag mår både fysiskt och psykiskt dåligt.
Ända in i själen.
Vad tänkte dem med?
Jag bryr mig inte längre om sidan nu.
Hoppas det kommer en ny bättre bilddagbok.

2008-03-19 @ 11:14:55
URL: http://likelinus.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0