Man är aldrig nöjd med vädret

Jag har märkt att vilket väder än de högre makterna väljer att ge oss så blir jag fasen aldrig nöjd. Är det mulet och regnar, är vädret trist och tråkigt, då vill man ha solsken och klarblå himmel. När det är solsken vill man ha svalare och behagligare väder för att det är för varmt.

Som en dag som denna, solen steker genom mitt fönster. Jag sitter i en bastu känns det som. Jag får täcka för fönstret för att inte rummet ska drabbas av en enorm värmebölja. Solen ligger på enda fram till 20:00.

Men man ska väl inte klaga, det är ju väldigt skönt att våran är här. Men varierande väder är nog bäst.

Kommentarer
Postat av: caroline

du! det blir INTE för varmt. Det ska vara värme värme värme-bölja =)

2008-04-22 @ 22:48:53
URL: http://lalabarba.blogg.se
Postat av: yume

Det är precis så det är. Men varför klaga? Kunde varit mycket värre. Eller hur?

2008-04-23 @ 20:27:44
URL: http://yumechii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0