Nu var det ett tag sedan

Nu var det väldigt länge sedan jag skrev här. Ni vet säkert varför om ni läser inlägget under detta.
Eftersom detta är en mer personlig blogg kan jag väl uppdatera de två läsare som läser den här bloggen vad som pågår.

Jag är inne på sista halvåret på min utbildning i Falun. Utbildningen var fram tills detta halvår riktigt rolig och intressant, men på grund av Högskolan Dalarnas brist på intressanta och relevanta kurser så blir mina frivalsutbildning väldigt torr och tråkig. Känns väldigt tungt just nu, men hoppas på att ta mig igenom detta ändå.

Utöver det är fritiden ungefär likadan som den varit på sista tiden. Hänger med mina kompisar i Söderhamn och Falun, umgås med min flickvän, hälsar på familjen med jämna mellanrum, spelar tv-spel. Det var ungefär allt.

Till sommaren blir man arbetslös också, och som jag känner nu tar jag första bästa jobb bara för att få någon slags inkomst. Har verkligen inte lust eller tid att vara kräsen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0