Gott nytt år

Nu får man försöka lära sig att skriva 09 till datumet och få ångest över att tiden går så fort. Nyårsaftonen var nykter och det tackar jag för. Började med en lugn start på dagen, bara slappa. Sedan fin middag med avocadotårta med räkor, pepparbiff med hasselbackspotatis och pepparsås. Till efterrätt blev det friterad camenbertost med hjortronsylt.

Sen bar det av till Mohed för att sammanstråla (som Alex själv fint uttrycker det) med Alex och pojkarna. Vi blev inte långvariga och jag blev snabbt fylletaxi och det var av tillbaka till Söderhamn igen bara efter någon timme. Missade att informera Linus och Isabelle så de kom till en folktom lägenhet. Sorry about that.
 
Sen blev det ett lugnt tolvslag med cider (ifall jag skulle bli fylletaxi igen). Hälsade på moster och gick sedan hem och somnade sött till Conan O'brien.

Jag berättar inte mina nyårslöften, blir bäst så. Eller ok, jag ska försöka mig på att verkligen kunna spela på det fina munspelet jag köpte i höstas. Men de andra håller jag för mig själv.

Så jag önskar alla mina läsare (vilka det nu är) ett fortsatt gott 2009!


Kommentarer
Postat av: Isabelle

Friterad ost, fan vad coolt,

det är typ lika faschinerande som plankstek ^^



Gott nytt år till dig med

2009-01-01 @ 19:27:31
URL: http://carmaline.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0