Spotify

Spotify är ett program som streamar musik genom nätet gratis och lagligt. Musikbibloteket är enormt och fler artister, låtar och skivor tillkommer hela tiden. Jag skaffade Spotify för några månader sedan, älskade det efter de första fem minuterna. Att kunna skriva in en låt, artist eller skiva och få tillgång till massor av material på bara några sekunder är magiskt. Inget onödigt hårddiskutrymme, inga långa nerladdningar. Dessutom är det gratis och helt lagligt.

Tyvärr har skivbolagen börjat ta bort vissa artister/skivor/låtar för att de inte anser att de går med tillräcklig vinst. Synd tycker jag, för jag som musikälskare skulle absolut tänka mig att betala de ynka 99 kr som den reklamfria versionen kostar i månaden. För Spotify är verkligen underbart!

Jag bifogar även en länk till er läsare där ni kan skaffa Spotify gratis och lagligt. Testa det här underbara musikprogram och upplev framtiden. All musik ni vill, utan kostnad och utan att bryta mot lagen.

http://lakka.se/index.php?p=spot

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0