Jag trodde jag skulle klara mig

Jag utsatte mig för det. Alla runt omkring mig hade det, jag klarade att stå ut en längre tid. Men tillslut gav kroppen vika.

Jag blev förkyld.

Hatar verkligen att vara förkyld. Känns som det slagit lock för exakt hela mitt huvud, inte bara öronen utan hela huvudet.
Snorar, nyser, yrar.

Det bästa med en förkylning är att den går över. Tror jag frågade efter huskurer i ett av de tidigare inläggen, så jag får väl ta och fråga igen. Några tips på hur man lindrar en förkylning på ett bra sätt?

Kommentarer
Postat av: Erica

Vatten vatten och åter vatten! Tro mig, det är det enda som gör att det går över fortare. För att lindra rekommenderar jag otrivin menthol, nyodex gurgelvatten och strepsil halstabletter!

2008-09-17 @ 19:31:37
URL: http://gustafssonerica.blogg.se/
Postat av: Isabelle

mjölk med honoung i är sjukt gott,

kanske inte hjälper speciellt mycket men det smakar bra

2008-09-17 @ 21:23:17
URL: http://carmaline.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0