Att vara slö

Att vara slö är väldigt jobbigt. Du lägger dig dagen före med förväntningar på morgondagen och vad du ska göra. Jag gick och lade mig och tänkte vara riktigt produktiv efter en natt med god sömn. Vad händer då?

Vaknar upp, får hjärnsläpp på skoluppgiften i fråga och vet verkligen inte vad jag ska skriva om. Spenderar hela förmiddagen med att stirra ut genom fönstret och försöka få insperation till mitt arbete. Inget händer! Frustrationen är ett faktum.

Tillslut får jag en idé, tack och lov. Nu återstår det bara att genomföra den.

Lättare sagt än gjort.

Kommentarer
Postat av: Daddy

Det gäller att nollställa sig ibland. Det kommer efter det

2008-11-24 @ 14:44:35
Postat av: Isabelle

Vilken dröm att kunna sitta en hel förmiddag och titta ut genom fönstret.

Sånt ska jag också göra när jag blir student

2008-11-27 @ 22:34:06
URL: http://carmaline.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0