Skägg

Jag har efter uppmaning av andra börjat spara ut en liten skäggkrans. Detta medför några saker och är bra och dåliga. Jag tänkte nu ta upp lite plus och minus i en enkel lista.

PLUS
* Jag slipper suspekta blickar när jag går in på krogen, eller systembolaget för att jag ser så ung ut(har riktigt babyface utan skägget).

* Det drar fokus ifrån andra skavanker i ansiktet.

* Det ser allmänt bra ut, jämfört med renrakat.

MINUS
* Jag har utvecklat ett beroende att kosntant ta på det.

* Jag kan inte länge gå som ungdom på olika platser(Badhus, Buss och andra tillställningar)

* Det fastnar i olika saker som gör ont.

Maten har en tendens att hamna där.

Ja, nu blev det tydligen fler minus än plus. Vilket jag inte hade räknat med.

Men kan ni komma på fler plus eller minus?


Är ni kvinnor avundsjuka på ansiktsbehåring?

Vad är era synpunkter på skägg?


Kommentarer
Postat av: caroline

finns inget snack om saken, det ska vara skägg. anledningen kan vara att tjejer inte kan få det, det är alltså MANLIGT :P

2008-03-25 @ 18:46:03
Postat av: Jesper

Haha :D Ett plus med maten är ju att blir du lite hungrig ca 1,5 timme efter du ätit, så finns maten kvar där :D Iaf lite som kanske kan mätta dig ett tag.
Skägg är helt enkelt röjj! Vill ha skägg jag med, men jag har sån dålig skäggväxt :/ Jag får polisonger och "get-lappen" under läppen och på hakan bara..

2008-03-26 @ 12:03:02
Postat av: Jenny

Haha, avundsjuka? xD Nja, jag klarar mig rätt bra utan. Men kan tycka att det passar på vissa killar! Det beror ju helt på, t.ex. färg på skägget, form, hur det passar in i ansiktet osv. Släng upp en bild så man får se!

2008-03-26 @ 14:01:29
URL: http://retry.blogg.se
Postat av: Clownmat

jag vill ha SKÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄGG! Det är så GAME!

2008-03-27 @ 11:36:56
URL: http://clownmatskoffein.blogspot.com
Postat av: Beatriz

skägg är manligt! tror inte att någon tjej vill vara tillsammans med en fjolla så.. klart de ska var skägg:D

2008-03-27 @ 14:00:09
URL: http://bpettersson.blogspot.com
Postat av: Sarah

Haha, Jag är inte avundsjuk på ansiktsbehåring. Skägg är ju ett av det manligaste man kan ha också endå. Lugnt mäktigast på gubbar! Dom ser ju ut som härligt coola sjömän/pirater! Yarr!

2008-03-27 @ 22:13:54
URL: http://yumechii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0