En konstig och dålig lösning

Idag besökte jag och min flickvän Sibylla här i Falun. Tänkte att det skulle vara gott med en saftig burgare på klassiskt vis. Ett rejält Super Meal. Vi beställde och inväntade våra måltider. Till min stora förvåning fick vi hamburgarna utan något som helst på. Vi hänvisades till en lång bänk med olika behållare och kärl med alla ingredienser som man kan tänkas vilja ha på hamburgaren.

Det var inte det mest hygieniska jag varit med om, i varje bunke låg något ifrån de övriga. Dressing i salladen, ketschup i gurkan, senap i löken osv. Vad är detta för konstig lösning?

Är inte personalen utbildade för att fylla min hamburgare med de ingredienser som jag behagar? Eller har de krävt några slags rättigheter för att inte proppa min burgare full med godsaker?

Det är nästan en omöjlighet att lägga allting på hamburgaren på ett jämt sätt, utan det slutade alltid med att en del av hamburgaren blev utan fyllning. Jag gillade det inte alls, i både den hygieniska och praktiska aspekten.

Någon annan som varit med om detta? Och i vilka städer ska man passa sig för att äta på Sibylla för att slippa detta?
Ni läsare får gärna vara snälla och upplysa mig!

Kommentarer
Postat av: axling

Här i Söderhamn lägger personalen på ingredienserna i alla fall ;)

2008-03-16 @ 15:31:20
URL: http://axling.blogg.se
Postat av: Christin

Usch, så ska det inte va!

2008-03-19 @ 10:20:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0