Vårkänsla

 

Nu när jag sitter och ser ut genom mitt fönster får jag en härlig känsla. En känsla som enklast kan beskriva som vårkänsla.

Jag längtar till våren, den riktiga våren. När naturen vaknar till liv efter den årliga döden.
När man kan gå ut utan att ha speciella ytterkläder på sig.
När det blir grönt istället för brunt och grått.
När det blåser behagliga brisar som inte är kalla, utan ljumna och härliga.

Våren är så speciell, man får förhoppningar och fantasier om hur sommaren kommer bli. Hur härlig och grön.

Så, ge mig riktig vår nu!

 


Kommentarer
Postat av: Googlekossan

Vår som vinter, jag läre ändå jobba. SUUCK

2008-02-28 @ 13:03:38
Postat av: Linus

Trodde du hatade våren pga allergin :/

2008-02-28 @ 16:59:29
URL: http://likelinus.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0